Umorul negru...


Etichete: , , ,

View Comments

In aceasta postare ma adresez exclusiv celor care au un simt al umorului foarte bine dezvoltat.
A nu se intelege ”umor negru” = rasism fata de persoanele ”colorate”. Apropo, eu sunt impotriva rasismului. 2 lucruri urasc in viata asta: 1.Rasismul , 2.Ungurii. Umorul negru e despre morti, raniti, necrofili, chesti macabre in general.
UMOR NEGRU 10 Imagini
&
10 Bancuri

Bancuri

1.Un taran era la munca, dadea cu coasa. un vecin vine in fuga la el si ii spune:
-Hai repede acasa ca o murit soacra-ta!
la care taranul raspunde calm:
-Ma, intai lucrul si dupa aceea distractia.

2.La portile paradisului se intilnesc 2 barbati:
- De ce ai murit?
- Am murit de frig, dar tu?
- Am murit de fericire
- Adica?
- M-a sunat cineva spunind ca la mine acasa era un barbat in pat cu sotia mea. Am ajuns acasa, l-am cautat si nu l-am gasit nici in dulap, nici in gradina, nu l-am gasit si am murit de fericire!
- Bŕi, de ce nu te ai uitat in frigider?

3. Se intalnesc doi viermi.Unul:
-Ma unde e tac-tu?
-A plecat la pescuit.

4. -Copii, pentru ca ati fost asa de cuminti, azi o sa va duc la cofetarie sa vedeti cum mananca lumea prajituri.

5. Un sadic mergea pe strada si se intalneste cu un orb care canta la muzicuta.Deodata orbul scapa muzicuta . Sadicul i-o inapoie. Un trecator zice:
-Ia uite ce fericit e sadicul asta! Rade cu gura pana la urechi.
-Normal. I-am dat in loc de muzicuta un brici!

6. Americanii cand trec pe trecerea de pietoni se uita in stanga, in dreapta apoi in sus.

7. Un soldat trimite acasa un pachet in care era o grenada si o mica notita:
“Mama, daca tragi de cuiul asta, primesc invoire o saptamana!”

8. Intr-o seara, un om se plimba prin cimitir. Nefiind atent, cade intr-o groapa. Omul incepe sa strige: -Ajutor!!! -Ajutooor! -Imi este frig! Apare un betiv si acoperind groapa spune: -Pai daca te-ai dezvelit!

9. Ion este sunat si i se spune ca sotia sa a facut un accident de masina.
Ajunge Ion la spital. Pe sala un doctor.
-Domn` doctor stiti ceva de sotia mea?
-A suferit multe lovituri la cap si e posibil sa stea in coma 1 an.
-Nu-i nimic domn` doctor o ingrijesc o spal e sotia mea o iubesc.
-Dar dupa coma asta sunt sanse 50% sa pice intr-o coma mai profunda de 3 ani.
-Nu-i nimic domn` doctor o iubesc mult pe sotia mea.
-Dar dupa coma asta sunt sanse 70% sa pice intr-o coma si mai adanca de 5 ani.
-Nu-i nimic domn` doctor o iubesc mult pe sotia mea.
-Hai ma ca am glumit, a murit!

10. Afara-i frig si e innorat
Si mama arde-n soba
De lustra-i tata spanzurat
Iar eu ma tai cu lama.


Pe jos stau fratii mei intinsi

Sunt morti de-o saptamana
In putrefactie au intrat
Si nimeni nu-i aduna.


Si sora mea cu ochiu scos

Se zbate intr-o lada
Alt frate e intins pe jos
Si-n spate are-o spada.
... (continuarea e totusi prea sadica :) ) ...
blog comments powered by Disqus