Scoala


Etichete: , ,

View Comments

...Si cum navigam eu, cu vaporul Lucianic pe oceanul Google am gasit un lucru care candva, undeva m-a amuzat...

Definitii
de
la
SCOALA


1.Scoala - Castelul groazei
2.Dirigintele si elevii - Ali Baba si cei 40 de hoti
3.Profesorii - Haiducii din Rio-Frio
4.Sedinta cu parintii - Mult zgomot pentru nimic
5.Anul scolar - Calvarul în serii
6.Lipsa profesorului - O întamplare extraordinara
7.Perioada tezelor - Curg ape tulburi
8.Ora de teza - Contraspionaj
9.Corijenta - Soarta unui om
10.Extemporal - Alarma în munti
11.Elevul la tabla - Cadavrul viu
12.Elevul ce vine de la tabla - Omul care a vazut moartea
13.Cei ce nu sufla - Mizerabilii
14.Suflatul - Vânt de libertate15.Fituica - Reteta fericirii
16.Nota 4 - Salariul groazei
17.Examenul - Procesul maimutelor

...dar tinand cont de faptul ca ieri am primit observatii ca ”wa duti wa cu scrisorile alea, prea mult sa citesc” am sa continui asa cum v-am obsinuit pe ”sinonimlaromania” cu o serie de imagini...

1.Verry funny, Peter


2.Rezolvarea ecuatia ”a la blonda”

3.Duck or...

4. Pare tipic romanesc...

5. Spanzuratoarea...

6.Simplu,scurt si la obiect...

7. Nude girl 1$

8. No comment...


blog comments powered by Disqus