Anul 2420


Etichete: , , , ,

View Comments

2420

Peste tot auzi ca in anul 2012 sau 2666 sau 6666 este sfarsitul lumii si bineinteles te gandesti cum va fi ?!? Eu am sarit peste treaba aceasta cu apocalipsa si am trecut la lucruri mai serioase. M-am gandit cum va fi in anul 2420! De ce 2420?? Pentru ca 420 este ca o sigla a marihuanei. De ce? Multi spun ca 420 era codul politiei din California, atunci cand cineva fuma marihuana alti spun ca 420 vine de la cele 420 de chimicale din marihuana, altii spun ca la ora 4:20 in Olanda toate lumea trebuia sa fumeze marihuana dar se pare ca adevarul vine de la un grup de liceeni din anul 1971 care s-au supranumit The Waldos, ei foloseau codul 420 pentru a se intalni cu totii si sa se ”get high”.Asadar cum va arata anul 2420 in viziunea mea:

1 Ianuarie 2420 - Marihuana este legalizata


Mcdonalds se transforma in Marijuana



Noua bancnota folosita de toate statele



Flacara olimpica inlocuita cu jointul olimpic


Bomboanele M&M se adapteaza situatiei


Oul Kinder inlocuit cu Rasta Surprise



Drapelul Canadei se modifica ”putin”


Mona Lisa - este repictata de un mare pictor columbian



Calugaritele incearca lucruri noi



Tigarile Marlboro se transforma in Marihuana


Culoarea verde a semaforului va fi insotita de o frunza de Marihuana

blog comments powered by Disqus