Vedete anonime


Etichete: , , ,

View Comments

Vedete anonime
In acesta postare, va voi prezenta ceva , ceva , ceva adica niste ”cevauri” ce apar odata la 1000 de ani, adevarate opere ale geniilor necunoscute.


1. Am Trabant

de Laurentiu Ghita

"Iarasi sunt pe-autostrada
Si gonesc in zbor razant.
Toata lumea vreau sa vada
Cum accelerez ?la blana?
Masinuta mea germana,
Un Trabant.

Ah, ce tare sunt, mai frate,
Ce sportiv si elegant!
Fetele sunt terminate,
Eu sunt cel mai tare-n zona,
Am masina teutona
Am Trabant!

Si, ce sentiment teribil
Ma incercuie pregnant.
Iata, culme de penibil,
Vad politia-n oglinda
Cum se chinuie sa prinda
Un Trabant!

Uau, ce duduie motorul,
Zgomotos si trepidant
Si ne-nvaluie fuiorul
Fumului care razbate!
Nu e fum ca cel ce-l scoate
Un Trabant!

Da-te, mai Mertan zabavnic,
Ca te bag acum in sant!
Te vei chinui zadarnic
Sa ma prinzi cand merg la vale,
Nu-i gipan sa stea in cale
La Trabant!

Ce marime, ce amploare,
Sunt un monstru impozant!
Douazeci de metri are,
Masurati cu fum cu tot,
De la coada, pan? la bot,
Un Trabant!

N-am probleme cu rugina,
Vesnic timpul mi-e girant.
Dintre toate, sunt masina
Care-si face tablaria
Cu lipiciul si hartia,
Sunt Trabant!

Hai, eliberati-mi drumul,
Dati cu antiderapant!
Pana sa se duca fumul,
Am sa ma gonesc din strada,
Urma nici sa nu se vada
De Trabant!"


2. Remix Vodafone

de „la unu de altu, combinate si iarasi la lume date”


Eram in ultima banca`...Faceam o rama pe tel...Si ghici cine se aseaza in fata mea? ...[profa de mate]
Ma gandesc eu Cum sa ma bag in seama fara sa tipe la mine ...Si-mi vine-n cap prenumele ei...Geta

..0 caut pe FaceBook..Ii recunosc poza...Ii umblu pe profil pe acolo...Si ce vad ca ii place ..Ghici ce?...Matematica ...Ce fac....Soptesc .."Bai ce-ar merge o ecuatie acuma"...[La fix cat sa ma`auda]....
Bai si scoate creta frate...Ma scoate la tabla....Imi da si un 3...Ne imprietenim si pe FaceBook


3. Cum o vrei?

de „la unu de altu, combinate si iarasi la lume date”


tainuiti, sub geana noptii,
ea-l intreaba pe baiat:
cum preferi? dau jos chilotii,
sau guma de mestecat?


4. Care sunt?

de „la unu de altu, combinate si iarasi la lume date”
Intr-o balta neagra,
Patru ochi luceste.
Ce sa fie oare?
Cred ca e doi peste.
......

Pe un camp cu viorele
Crestea numai ghiocei.
Si-a venit mandrele mele
Si le-a cules ei pe toti.
......

Creste iarba, iarba deasa
Perpendicular pe casa.
Vine calul si o paste...
Alta iarba se dezvolta.
......

Tara mea cu rauri multe
Si cu frunze si cu flori.
Ai in tine-o populatie
De mai multi locuitori.
......

Si din bolovani cu apa
S-au format inspre apus,
Muntii tai de incretire
Orientati cu varfu-n sus.
......

Trece lebedele-n zare.
Eu ma uit, ele dispare...


5. Lucea Farul

de (cred 73,13% ca e de Vacanta Mare)


A fost odata ca-n povesti,
A fost pe raul Congo,
De neam mare, imparatesc
Fetita lui Mubongo.
Si era una prin copaci
Si mandra-n toate cele,
Precum maimuta lunga-n craci
Si neagra la masele...


6. Definitia globalizarii

de la Nustiu Ion Nustiu


O printesa engleza cu un amant egiptean are un accident intr-un tunel francez intr-o masina germana cu motor olandez, condusa de un belgian, beat cu wiskey scotian, urmarita fiind indeaproape de paparazzi italieni pe motociclete japoneze. Printesa era tratata de un doctor american cu medicamente braziliene. Si chestia asta iti este trimisa de un roman, o citesti pe un monitor corean, asamblat de muncitori din Bangladesh intr-o fabrica din Singapore, transportat cu vapoare de indieni si descarcat de sicilieni, transportat din nou in camioane conduse de soferi turci si in final vandut de evrei.





blog comments powered by Disqus