Eu cand vreau sa "bloguiesc", "bloguiesc"


Etichete: , , ,

View Comments


"Eu cand vreau sa fluier, fluier" este dupa parerea mea si cred ca si a multora peste toate filmele romanesti de dupa revolutie. Poate cu bugetul filmului "Avatar" regizorul Florin Serban ar fi depasit Titanicul la numarul de Oscaruri (zic eu). Toata lumea comenteaza impotriva injuraturilor din film, un film bun avem si noi si pe ala il criticam, dar cand arati la roman un film de actiune plin de replici gen "You motherfucker, I'm gonna kill you! I'm gonna fuckin' cook you, and I'm gonna fucking eat you!" (Greu de ucis I ) toti iti vor spune ca filmul este "foarte tare". "Nimeni nu-i ca noi romanii".
Sa revenim la "Eu cand vreau sa fluier, fluier", coloana sonora chiar daca este formata dintr-o singura melodie aceasta este foarte bine aleasa.
Pentru cei care doresc filmul, lasati un mesaj.

AZUR - IUBITA MEA DE MAI-NAINTE


Va aparea oare si o partea a II-a ?

blog comments powered by Disqus